HQ 7juni (erstatning for 30.maj)
HQ 7juni (erstatning for 30.maj)
Sorry - havde ikke set der var arbejdshygge aften.
Ca mødetid kl 18
Agenda:
- Noget mad noget(om det er pizza eller en hurtig gryde er der pt ikke styr på
- HQ
- Øl e.l.
- Bjarnes
Ca mødetid kl 18
Agenda:
- Noget mad noget(om det er pizza eller en hurtig gryde er der pt ikke styr på
- HQ
- Øl e.l.
- Bjarnes
Last edited by PoPPe on Mon May 19, 2008 5:23 pm, edited 2 times in total.
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Re: HQ 7juni (erstatning for 30.maj)
Man må gerne lige huske at skrive en post også, jeg kan i hvert fald ikke se hvem der stemmer hvad
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Pops, hvad tid starter vi? 15? 18? (aka pizza til aftensmad?) eller senere?
Så læs dog agenda - jeg har næsten ikke rettet iden Lad os bare sige kl 18hald wrote:Pops, hvad tid starter vi? 15? 18? (aka pizza til aftensmad?) eller senere?
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Jeg ville være glad hvis alle tog en neger med, bare så vi ikke tænker for meget på hvem der har den største pik, for det kan godt skabe nogle gnidninger, så hvis du ikke har en neger med, så tag i det mindste noget glidecreme med.
Og jeg ved ikke med jer andre med jeg pakker også et elfenbens spækbræt med sammen med strandstolen og glasskålen jeg fik af min Farfar.
Med andre ord jeg kommer. og det er ikke nødvendigvis en god ting, men det skal nok blive sært.
Og jeg ved ikke med jer andre med jeg pakker også et elfenbens spækbræt med sammen med strandstolen og glasskålen jeg fik af min Farfar.
Med andre ord jeg kommer. og det er ikke nødvendigvis en god ting, men det skal nok blive sært.
"Freelance Gynækolog"
Så er vi jo en hel plade.
Helle for at sidde længst muligt væk fra Mardahl.
Helle for at sidde længst muligt væk fra Mardahl.
Hvis der er andre der ikke vil spille HQ men gerne drikke kan de jo dukke op senere.
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Jeg har lige fundet ud af at jeg skal til Jylland i weekenden - men kommer nu altså retur lørdag. Så planen fra min side bliver vist at tage direkte fra Jylland og ud til poppe - eller noget i den stil i hvert fald.
Det gør mig muligvis en smule forsinket i forhold til kl. 18, men jeg skal forsøge at holde poppe opdateret via sms, efterhånden som jeg finder ud af det (togene kører jo også som vinden blæser).
Det gør mig muligvis en smule forsinket i forhold til kl. 18, men jeg skal forsøge at holde poppe opdateret via sms, efterhånden som jeg finder ud af det (togene kører jo også som vinden blæser).
Det lyder som en plan. Kommer du så alene eller ???hald wrote:Jeg har lige fundet ud af at jeg skal til Jylland i weekenden - men kommer nu altså retur lørdag. Så planen fra min side bliver vist at tage direkte fra Jylland og ud til poppe - eller noget i den stil i hvert fald.
Hvis folk er friske tror jeg vi smider lidt kød på grillen istedet for pizza - det sys jeg i hvert fald er mere lækkert.
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Jep - det lyder bestemt som en bedre idé - jeg er helt sikkert med på dénPoPPe wrote:Det lyder som en plan. Kommer du så alene eller ???hald wrote:Jeg har lige fundet ud af at jeg skal til Jylland i weekenden - men kommer nu altså retur lørdag. Så planen fra min side bliver vist at tage direkte fra Jylland og ud til poppe - eller noget i den stil i hvert fald.
Hvis folk er friske tror jeg vi smider lidt kød på grillen istedet for pizza - det sys jeg i hvert fald er mere lækkert.
Så må folk godt huske lidt løse kroner - det er jo ikke en gavebod
Jeg regner med der bliver lidt af hvert men umiddelbart hakkebøf/burger og noget marineret svin. Tilbehør bliver noget nemt - så nok salat, flutes og fritter.
Jeg regner med der bliver lidt af hvert men umiddelbart hakkebøf/burger og noget marineret svin. Tilbehør bliver noget nemt - så nok salat, flutes og fritter.
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Øl er også en form for tilbehør - simpelt, nemt og lækkert
tsk tsk øl er ikke tilbehør, øl er alt
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe
Det er grov som folk altid vil betale penge ...... Lad os sige 60 , så er jeg vist dækket nogenlunde ind.crissi wrote:pooppe
Finder du lige ud af hvad det kostede for mad?
--
Regards.
The real PoPPe
Regards.
The real PoPPe