Tricktyve

Jokes - hvis folk har en lang dag på arbejdet
Post Reply
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Tricktyve

Post by wacky »

Pas på tricktyve!!!

Dette skete for mig foran Bilka på Amager og jeg vil selv mene jeg er en af de mere opmærksomme typer - så det kunne ske for dig!

Sådan foregår svindelnummeret:

To unge (ca. 18-årige) piger kommer over til din bil, mens du er ved at pakke dine varer ned. De begynder at pudse din forrude imens deres bryster er ved at falde ud af deres små t-shirts.

Det er umuligt ikke at se på og når du derefter vil give dem en skilling for deres indsats, afslår de og ber om et lift til bymidten istedet. Du siger selvfølgelig ja og de hopper ind på bagsædet.

Når du kører ud fra parkeringspladsen begynder de at have sex med hinanden. Så kravler den ene af dem om på forsædet og begynder at tilfredsstille dig oralt, imens stjæler den anden din tegnebog!

Jeg fik stjålet min sidste Lørdag, Mandag, 2 gange Tirsdag, Onsdag og igen her idag.

I er hermed advaret!!!!
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Jeg har bil i 14 dage nu her, så jeg krydser fingre!
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

Hmm den må du vist hellere holde under dækket wacky - ellers bliver du skum nok kølhalet
--
Regards.
The real PoPPe
wacky
Posts: 125
Joined: Sun Oct 15, 2006 9:25 pm
Location: Rødovre

Post by wacky »

Hellere spørge om tilgivelse end om lov :lol:
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

wacky wrote: Hellere spørge om tilgivelse end om lov :lol:


so true :lol:
--
Regards.
The real PoPPe
Lasses Far
Posts: 8
Joined: Wed Nov 26, 2008 11:27 pm

Re: Tricktyve

Post by Lasses Far »

Hmmmm Der er måske noget om snakken.
Lasses Far

Set på tv2.dk i dag.
....................................................................
Tricktyv viser bare bryster

27-11-08: 12:38 | af: sosp
Læs flere krimihistorier på krimi.tv2.dk

En kvindelig tricktyv benytter et bil­ligt trick med at vise sine bare brys­ter frem foran en kunde, mens hun spør­ger om vej til det nærmeste sygehus. Samtidig med at hun lufter sine yndig­heder, snupper en mandlig medsammensvo­ren noget fra kundens taske. Det skriver Sjællandskes netavis.

I alt tre gange er kunder i Dianalund-centret nord for Slagelse blevet udsat for bare bryster og efterfølgende tricktyverier. Senest mandag eftermid­dag, oplyser politiet. Det sidste tyve­ri i rækken gik ud over en kunde, der mistede sit Dankort og 200 kroner i kontanter.
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Re: Tricktyve

Post by PoPPe »

Lasses Far wrote:Hmmmm Der er måske noget om snakken.
Lasses Far

Set på tv2.dk i dag.
....................................................................
Tricktyv viser bare bryster

27-11-08: 12:38 | af: sosp
Læs flere krimihistorier på krimi.tv2.dk

En kvindelig tricktyv benytter et bil­ligt trick med at vise sine bare brys­ter frem foran en kunde, mens hun spør­ger om vej til det nærmeste sygehus. Samtidig med at hun lufter sine yndig­heder, snupper en mandlig medsammensvo­ren noget fra kundens taske. Det skriver Sjællandskes netavis.

I alt tre gange er kunder i Dianalund-centret nord for Slagelse blevet udsat for bare bryster og efterfølgende tricktyverier. Senest mandag eftermid­dag, oplyser politiet. Det sidste tyve­ri i rækken gik ud over en kunde, der mistede sit Dankort og 200 kroner i kontanter.
Yepper så den på eb.dk, og der er også en der har smidt joken ind i kommentarer.
Men det er nu også klasse - og passer så godt med den rigtige historie.
--
Regards.
The real PoPPe
Post Reply