Afterparty / whiskey smagning 13. jan.

fester, druk, fråde, hygge og noget
Post Reply
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Afterparty / whiskey smagning 13. jan.

Post by PoPPe »

Hejsa,

håber i kan tilgive mig men jeg holder en lille hyggefest m whiskeysmagning d. 13 jan.

Jeg regner med det bliver billigt da det bl.a. bliver rester fra nytårsaften(bare rolig maden skal nok komme på frys ;)

Jeg havde tænkt på noget whiskey-/romsmagning fra sent eftermiddag det skulle så gerne gå over i noget mad derefter bliver det nok en godnat øl eller 2 :?

I må gerne sige til om i kan komme, og om det er til hele balladen eller blot til mad og druk!!!
--
Regards.
The real PoPPe
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Du har postet lige tæt nok op af nytårsaften, synes jeg nok.

Jeg tror gerne jeg tager med, inkl. romsmagning, men lad os se hvor mange andre der er til den slags :-)
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

hald wrote: Du har postet lige tæt nok op af nytårsaften, synes jeg nok.

Jeg tror gerne jeg tager med, inkl. romsmagning, men lad os se hvor mange andre der er til den slags :-)


jeg er ellers allerede ved at være kommet mig efter nytårsaften - næsten altså :) Mon ikke Atrice også er klar på at drikke lidt god rom.
--
Regards.
The real PoPPe
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Post by hald »

Jeg kan ikke lige alligevel kan jeg se på det hele :)

Men ligner heller ikke just at der er superstemning blandt folket?
Image
PoPPe
Posts: 307
Joined: Sun Oct 15, 2006 7:09 pm
Location: Ballerup
Contact:

Post by PoPPe »

Næh folk er nogle tøser ... ´men passer meget godt jeg har fundet ud af jeg skal til julefrokost :) ... så må jeg jo bare drikke min whiskey før.

Og bare rolig Halal jeg skal nok tage lidt af min 12 års rom for din skyld - nu hvor du ikke selv er her til at smage :) ...

Hvis jeg skal nå at holde noget i haven skal det dog nok snart være snart - håber på at flytte om nogle måneder.
--
Regards.
The real PoPPe
Post Reply