Biografture

fester, druk, fråde, hygge og noget
Post Reply
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Biografture

Post by BigChief »

Hej,

Jeg plejer at arrangere biografture til de mere eller mindre spændende film, det er efterhånden noget tid siden jeg har gjort det på fast basis - og jeg synes det er ved at være på tide at genoplive den del, men istedet for kun at gøre det på IRC, vil jeg også gerne give jer mulighed for at deltage :).

Jeg har kigget på et par forskellige muligheder, og har besluttet mig for at bruge google calendar til det, da det giver den funtionalitet der skal bruges.

Det jeg skal bruge fra jer, er en email adresse i checker jævnligt - hvis i har en sådan hvor der er konfigureret google calendar på, er det smartest for jer at bruge den - men det kan være hvilken som helst email :) - i kan maile den, skrive en besked på forummet eller bare svare her (messenger og IRC virker også).

Der kommer en mail per biograftur, og det bliver selvfølgelig op til jer selv at melde jer til de film i vil med til.

/Søren
hald
Posts: 140
Joined: Sun Oct 15, 2006 8:03 pm
Location: Kbh NV
Contact:

Re: Biografture

Post by hald »

Bare brug min jesper@hald.net - den er googlet og den ser jeg også ind imellem på
Image
User avatar
BigChief
Site Admin
Posts: 206
Joined: Sun Oct 15, 2006 5:39 pm
Location: Billund

Re: Biografture

Post by BigChief »

Så har jeg sendt invitationer til de to første film - hvis du mangler en invitation, så skriv lige :D
Post Reply